  • Data: 2004-04-22 11:07:50
    Temat: Re: Bankructwo osoby fizycznej - dość długie
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witek Mozga wrote:

    > Ciekawe, zawsze myslalem, ze skoro ktos bierze kredyt, to bedzie go
    > stac na jego splate albo ma zabezpieczenie w majatku.

    Są różne metody... Ale praktycznie zawsze - oszukańcze.

    > Bo spolce z o. o. bardziej oplaca sie dzialac i zarobic wiecej niz
    > wyniosl ten kredyt. Ponadto zarzad ryzykuje wlasnym tylkiem i
    > teoretycznie mozna nawet isc do pudla za dzialanie na szkode.

    I odpowiadać majątkiem...

    > Branie kredytu to nie zabawa tylko ryzkowna gra, w ktorej stawka jest
    > majatek i duza kasa. I z tym trzeba sie liczyc. To co proponujesz
    > otwiera furtke dla naduzyc.

    To wogóle jest nadużycie. Bo inni biorą na siebie ryzyko, że bioracemu
    kredyt interes "nie wyjdzie". Ale gdy interes wyjdzie - kredytobiorca
    dzielić sie nie ma zamiaru...

    Jeśli takie ryzyko biorę na siebie, to domagam się udziału w zyskach..

    --
    Pozdro
    Massai