  • Data: 2004-04-22 11:32:17
    Temat: Re: Bankructwo osoby fizycznej - dość długie
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga) szukaj wiadomości tego autora

    > Cała kasa przepada na biegłych sądowych,

    Nie wiedzialem, ze za bieglych trzeba placic z wlasnej kieszeni.

    >I co dalej? Czy w takiej sytuacji instytucja bankructwa nie była by
    >odpowiednia?

    Oczywiscie, ze nie. Opowiadasz chwytajaca za serce historie w nadziei,
    ze ludzie sie ulituja nad niesprawiedliwoscia i popra Twoj punkt
    widzenia. A wniosek moze byc tylko taki, ze nalezy doprowadzic do
    sytuacji, kiedy nie bedzie sie oplacalo rzucac na nikogo falszywych
    oskarzen, sady beda pracowaly sprawnie i wymierzaly sprawiedliwe
    wyroki a ciagnace sie sprawy nie beda rujnowaly rodzin. Wyciaganie
    wniosku, ze skoro tak nie jest to nalezy wprowadzic bankructwo osob
    fizycznych jest wg. mnie blednym rozumowaniem. Przede wszystkim nalezy
    poprawic system sadowy. Tak samo moznaby oglaszac bankructwa osob,
    ktore wydaly majatek na lekarza (bo sluzba zdrowia nie jest w stanie
    zapenic im bezplatnej opieki), podobnie osob ktorym sie spalilo
    mieszkanie, a oni zapomnieli je ubezpieczyc, itp. Tylko, ze to jest
    odwracanie kota ogonem. W takich przypadkach najpierw nalezy usuwac
    przyczyne, a nie skutek. Czyli: sprawne sady, jasny system swiadczen
    medyczynych, itd.

    >Wiem że Pan Liwiusz i Pan Witek i tak stwierdzą że ta bezrobotna stara

    Witek twierdzi tylko tyle, ze powinno obowiazywac prawo. Jesli ktos
    wydaje wiecej niz go stac, to musi sie liczyc z tym, ze poniesie
    konsekwencje. Pewnie, ze w opisanej sytuacji mozna kobiety pozalowac,
    ale powinien to byc impuls do naprawy systemu sadowego, a nie do
    odwracania kota ogonem.

    >ubrań i przeciągnąć końmi po rynku miejskim.

    niektorym by sie przydalo.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/