  • Data: 2004-04-22 12:21:19
    Temat: Re: Bankructwo osoby fizycznej - dość długie
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak umożliwić tej kobiecie spłate tego wszystkiego?
    > Jeśli poprzez danie jej pracy i umozliwienie spłaty to ja jestem jak
    > najbardziej za.
    > Ta kobieta cały czas szuka pracy

    Nie oszukujmy się, kwota 4500zł wbrew pozorom nie jest tak duża. Nie chodzi
    o to, że każdy taką kwotą dysponuje, ale przy odrobinie dobrej woli w ciągu
    kilku lat mógłby ją spłacić. I rzezcywiście odpowiednim pytaniem na tej grupie
    (a może na pl.praca.dyskusje) byłoby "Ale jak umożliwić tej kobiecie spłatę
    tego wszystkiego?".

    Ale jeśli Ty na początku wątku pytasz się jak można nie płacić ("Czy po
    ogłoszeniu bankructwa mozna sie starać o umorzenie tych zobowiązań?") to nie
    dziw się, że się "normalni ludzie" denerwują.

    Skoro kobieta, jak piszesz, nie ma niczego, to jest to (niestety) problem
    wierzyciela, który prawdopodobnie nie odzyska swoich należności.

    Pozdrawiam!