  • Data: 2007-11-28 13:47:13
    Temat: Re: Bank sie pomylil - czy musze placic za ich blad ?
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak sie wczytalem. I wychodzi mi na to ze bankowi wyplacac raty
    > zabronil minister. Bo umowa jest pewnie na 5 lat i banku nie obchodzi
    > czy klient korzysta wtedy z owych pieniedzy (czyli placi za studia)
    > czy nie. on ma tylko wyplacac co miesiac przez okres 5 lat. i teraz
    > bank zauwazyl ze umowa jest niezgodna z rozporzadzeniem ministra. Ergo
    > bank nie dopilnowal. I teraz mi sie wydaje ze jedynie na drodze
    > sadowej moze odzyskac te pieniadze bo klient korzystal z pieniedzy w
    > inny sposob nie wynikalo z umowy kredytowej.

    Wiadomo bank zrobil sobie problem i teraz chce zalatwic korzystnie dla siebie
    sprawe. Pytanie jest tylko takie czy ja moge skorzystac na tej sytuacji. W
    umowie jest zapis ze w czasie urlopu kredyt nie bedzie wyplacany jednak to nie
    ja go wyplacam a bank wiec bank zlamal zapis umowy. Umowa nie okresla co ja jako
    klient powinienem zrobic w sytuacji kiedy bank wyplaci pomimo ze nie powinien.
    Bank daje mi korzystne rozwiazanie tj. nie musisz nam oddawac tamej kasy ale za
    to wstrzymamy ci wyplaty obecnie. Ja natomiast chce nie oddawac tamte transze a
    wciaz dostawac nowe bo wtedy to nie ja zawalilem a bank a obecnie studiuje wiec
    wg. umowy powinienem dostawac transze. Oczywiscie tamte pieniadze i te ktore
    chce jeszcze dostac jak najbardziej niech sie wlicza do kredytu ktory zgodnie z
    umowa bede potem splacal. W skrocie bank nie chce dalej wyplacac a ja chce dalej
    otrzymywac i pytanie polega tylko na tym czy w jakikolwiek sposob moge
    wykorzystac tamten blad banku aby wyjsc na swoje.

    - Telemach -