  • Data: 2007-11-28 14:11:45
    Temat: Re: Bank sie pomylil - czy musze placic za ich blad ?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 28, 2:47 pm, "Telemach" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiadomo bank zrobil sobie problem i teraz chce zalatwic korzystnie dla siebie
    > sprawe. Pytanie jest tylko takie czy ja moge skorzystac na tej sytuacji. W
    > umowie jest zapis ze w czasie urlopu kredyt nie bedzie wyplacany jednak to nie
    > ja go wyplacam a bank wiec bank zlamal zapis umowy. Umowa nie okresla co ja jako
    > klient powinienem zrobic w sytuacji kiedy bank wyplaci pomimo ze nie powinien.
    > Bank daje mi korzystne rozwiazanie tj. nie musisz nam oddawac tamej kasy ale za
    > to wstrzymamy ci wyplaty obecnie. Ja natomiast chce nie oddawac tamte transze a
> [...]

    umowa jest na 5 lat? Wiec po prostu uzgodnij z bankiem ze przez tyle
    bedzie ci wyplacal. Czyli jesli razem z twoim urlopem wyplacal ci 3
    lata to zostalo im tylko dwa lata. A to ze ty bedziesz studiowal lat 3
    bedzie twoim problemem zeby zaczac ich splacac a jednoczesnie oplacac
    studia. I pewnie bank boi sie ze nie podolasz. Przekonaj ich ze na 5
    roku mzoesz miec juz prace i takie tam bajery.