  • Data: 2007-12-02 23:51:00
    Temat: Re: Bank sie pomylil - czy musze placic za ich blad ?
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak w ogóle to nie podoba mi sie twoja postawa -zachowujesz się jak drobny
    > złodziejaszek, Kali ukraść dobrze ale z pewnościa Kalemu ukraść to źle.

    Ty natomiast zachowujesz sie obrazoburczo zarzucajac innym zachowania do ktorych
    sam pewnie nie chcesz sie przyznac, przeczytaj wszystkie moje posty jeszcze raz
    i sie zastanow w ktorym miejscu to rzekomo ja zlamalem umowe i w ktorym
    prezentuje stanowisko w ktorym chce komus cos ukrasc.
    Bank chce rozegrac sprawe korzystnie dla siebie ale ze strata dla mnie bo
    naruszy to warunki umowy. Ja do banku nie mam zalu i co dostalem to chce im
    oddac i to zgodnie z umowa czyli plus procent. Ty natomiast raczej uwazasz ze
    bank skoro jest bankiem to znaczy ze moze lamac przepisy, warunki umowy i
    rozgrywac sprawe jak im sie podoba a wszelki sprzeciw jest bezzasadny bo lepiej
    nie zadzierac z bankiem. Bank powinien zachowac sie fair, przyznac do bledu i
    zaproponowac rozwiazanie korzystne dla obu stron ale wiadomo ze najpierw wysuwa
    sie oferta korzystna tylko dla siebie bo mozna duzo zyskac jesli klient jest
    zbyt glupawy zeby sie polapac co i jak.

    - Telemach -