  • Data: 2007-11-28 13:21:51
    Temat: Re: Bank sie pomylil - czy musze placic za ich blad ?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak sie wczytalem. I wychodzi mi na to ze bankowi wyplacac raty
    zabronil minister. Bo umowa jest pewnie na 5 lat i banku nie obchodzi
    czy klient korzysta wtedy z owych pieniedzy (czyli placi za studia)
    czy nie. on ma tylko wyplacac co miesiac przez okres 5 lat. i teraz
    bank zauwazyl ze umowa jest niezgodna z rozporzadzeniem ministra. Ergo
    bank nie dopilnowal. I teraz mi sie wydaje ze jedynie na drodze
    sadowej moze odzyskac te pieniadze bo klient korzystal z pieniedzy w
    inny sposob nie wynikalo z umowy kredytowej. ale klient moze sie
    powolac na to ze pieniadze mu sie nie nalezy ale zostaly mu przekazane
    z winy/bledu kredytowdawcy. Czyli imho wszedl w posiadanie srodkow
    wykorzystujac czyjs blad (mimo ze zrobil to nieumyslnie ale
    nieznajomosc prawa....).
    Warto bylo by poznac i umowe i owe rozporzadzenie. Bo na razie takie
    gdybanie.