    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank sie pomylil - czy musze placic za ich blad ?
    Date: Wed, 28 Nov 2007 11:13:21 GMT

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1rulod0d1dk8a$.ebriga8ajzih$.dlg@40tude.net...

    > Jakie zrzucanie odpowiedzialności? W konia to by robili jakby zażądali
    > odsetek ;-)
    > Jeżeli pieniądze dostałeś nie słusznie, to na pewno ich nie ruszałeś
    > i są nadal na koncie. Ale jeśli coś z nimi zrobiłeś to teraz odpowiadasz
    > za swoje czyny, i nie zwalaj na bank ze dysponowałeś nie swoimi
    > pieniędzmi.
    > Jak ktoś Ci zaparkuje na Twoim miejscu parkingowym, to wsiądziesz
    > do samochodu i odjedziesz bo będziesz myślał że ktoś Ci prezent
    > zrobił? ;-)

    Jezeli ktos zaparkuje w moim garazu to chyba nie moja wina i winny bedzie
    kierowca ktory naruszyl moj mir domowy czy jak tyo sie teraz zwie.
    Jezeli ktos zaparkuje na moim oplacanym miejscu parkingowym to zadzwonie po
    firme laweciarska ktora ten samochod odprowadzi na inny parking bynajmniej
    nie na moj koszt.
    Ale co to ma wspolnego z tym przypadkiem o jakim pisze autor watku?
    Troche zly przyklad dobrales.