    From: d'plus <u...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank i 2 złote
    Date: Wed, 05 Nov 2008 10:05:34 +0100

    armar pisze:

    > Karty sam sobie nie pociąłem :) - zrobiła to pani z obsługi klientów.
    > Ona też zamknęła konto na co otrzymałem pisemne potwierdzenie.
    > Dopóki nie przeczytałem wiadomości cassandry "należność dla PKO..."
    > to się nie przejmowałem, że co miesiąc przychodzi wyciąg za konto
    > o numerze innym, niż z nieważnej już umowy z innym bankiem.
    > Traktowałem to jako reklamę "byłeś u nas, może wrócisz?"
    > i teraz mam obawy co do czysto reklamowego celu wyciągów.

    jeśli masz papier na zamknięcie konta to jest ok, ale jesli w tym
    papierze jest zawarte że konto zostaje zamknięte gdy konto ma 0zł to już
    nie jest tak różowo. oplaty za konto mogą "wisieć" i zostać nałożone w
    momencie pojawienia się środków lub w momencie chęci całkowitej
    likwidacji konta. można tez sprobowac prosic o umorzenie zobowiązań, ale
    nie wiem czy to da jakis skutek.

    --
    http://www.asiakepka.com - boston based photographer
    http://www.oln.pl/ - olsztyńska galeria internetowa