  • Data: 2008-11-06 19:38:38
    Temat: Re: Bank i 2 złote
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS pisze:

    > W pkosa nie da się zamknąć konta bez rozliczenia wszystkich zobowiązań.

    W BPH się dało.
    Okazało się, że moje 2 zł leżało na "koncie technicznym"
    (cokolwiek to znaczy, bo się nie dopytywałem o szczegóły).

    > Zamknięcie konta to znaczy, że wszystko, co z tym kontem jest już
    > rozliczone i nic nie wisi ani nie zejdzie.

    Zapewne dlatego konto na którym miałem owe 2 złote
    miało inny numer niż to zamknięte - w sumie trzeci kolejny numer
    (bo PKO SA przejęło BPH).
    Pieniążki dostałem. Kasjerka się uśmiechała do pana,
    który przede mną wypłacał sporą gotówkę, ale jak ja poprosiłem
    wypłacenie dokładnie 2.41 zł, to się nawet bardziej uśmiechała...
    może pomyślała, że mi na bułki z serkiem topionym zabrakło. ;)

    Nic nie płaciłem za ponad 3 lata nieruszanego konta
    nazywającego się "rach kont zlikwidowanych".

    --
    Pozdrawia Marek