    From: " THX" <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Badania lekarskie do zawodu prawniczego.
    Date: Tue, 8 Mar 2011 10:06:19 +0000 (UTC)

    Ze strony internetowej jednej z przychodni (miejscowość na granicy W-wy):

    * BADANIE LEKARSKIE i PSYCHOLOGICZNE kandydatów do objęcia urzędu sędziego
    opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08-03-
    2002:
    Świadczenie kiedy wykonywane? cena w PLN
    konsultacja okulistyczna u wszystkich noszących okulary i osób po 40 roku
    życia 70zł
    Konsultacja psychologiczna zawsze 120zł
    EKG po 40 roku życia 30zł
    Badanie przez lekarza uprawnionego wraz z wydanym orzeczeniem zawsze
    70zł
    RAZEM: 290zł

    * BADANIE LEKARSKIE i PSYCHOLOGICZNE osób posiadających i ubiegających się o
    posiadanie broni opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i
    Opieki Społecznej z dnia 06-05-2002:
    Świadczenie kiedy wykonywane? cena w PLN
    konsultacja okulistyczna u wszystkich noszących okulary i osób po 40 roku
    życia 70 zł
    Konsultacja psychologiczna:
    a. osoby ubiegające się zawsze 200zł
    b. osoby posiadające broń zawsze 170zł
    EKG po 40 roku życia 30zł
    Badanie przez lekarza uprawnionego + konsultacja psychiatryczna + wydanie
    orzeczenia zawsze 200zł
    RAZEM: 500zł (470zł)

    Róznica w cenie jednak spora
    Może w innych miastach ceny wygladają inaczej?
    THX

    -----