  • Data: 2004-04-03 10:38:37
    Temat: Re: BZWBK chyłkiem wprowadza ubezpieczenia do kart
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Apr 2004, Gregory - Poznaniak wrote:

    >+ Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy Sewer napisał/a w
    >+ news:841de1b4d04b3f1eaab942f6f78a7bf5@news.teranews.
    com:
    >+
    >+ > Nawet bez pisemnego pozwolenia od maja BZWBK będzie pobierał składkę
    >+ > ubezpieczeniową z kont wszystkich posiadaczy kart płatniczych. Jedyną
    >+ > szansą na uniknięcie dodatkowej opłaty jest wypełnienie specjalnej
    >+ > deklaracji, [...]
    >+ Czy w polskim prawie jest coś takiego jak zgoda domniemana??? Czyli jeśli
    >+ _n_i_e_ _p_o_w_i_e_m_, że się nie zgadzam, to oznacza, że się

    Raczej nie. Ale jeśli *wcześniej* zgodziłeś się że "zmiana opłat
    nie jest zmianą umowy" oraz na coś w stylu: "nowe cenniki wywiesza
    się w oddziale 7 dni przed obowiązywaniem i brak oporu ze strony
    klienta przez 2 tygodnie oznacza iż warunki przyjął", no to się
    zgodziłeś. A kilka umów bankowych już widziałem :)
    Jest pytaniem czy "nową" opłatę da się upchnąć w takie ramy - ale
    to IMHO zalezy od szczegółów umowy. Obiecuję nie czytać bo tam
    nie mam konta ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd