  • Data: 2010-01-14 20:27:06
    Temat: Re: BSA
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Narazka napisal:
    > Otóż znajomy, prowadzący zakład poligraficzny, dostał zawiadomienie w sprawie
    > kontroli legalności oprogramowania. Podpisane właśnie Business Software
    > Alliance. Czego może się spodziewa?

    Mozliwosci jest kilka:
    a) rozsylane jako druk bezadresowy smiecie BSA - olac i zapomniec,
    b) ktos z pracownikow/klientow go podmeldowal; BSA samoistnie
    mozna wyslac na drzewo, to jest zwykla firma bez zadnych uprawnien
    c) BSA dysponuje jakimis dowodami i wejdzie w asyscie policji
    z nakazem prokuratora (rzadziej stosowane), albo w asyscie kontroli
    UKS, co boli wyjatkowo: procz normalnych sankcji dowalaja jeszcze
    sankcje za VAT od softwaru bez licencji.

    No i teraz sobie przemysl, co ci grozi?

    Tak, wiem ze znajomy, ale tu wszyscy pisza wylacznie w imieniu
    'znajomych' ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek