eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwarja dysku twardego na gwarancjiRe: Awarja dysku twardego na gwarancji
  • Data: 2005-09-11 11:13:12
    Temat: Re: Awarja dysku twardego na gwarancji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    l...@p...onet.pl wrote:
    > Witam. Mam dysk twardy na gwarancji, który uległ awarii i bez wątpienia
    > zostanie wymieniony na nowy (albo zwrócone pieniądze), tylko jest jedno
    > ale....co prawda systematycznie archiwizuje dane (co tydzien) to jedak czesc
    > (spora) pracy przepadł. Czy w zwiazku z tym, moge sie domagac, aby mój dysk

    Twój problem. Należało dane archiwizować częściej.

    > został poddany przywracaniu danych (oczywiście na koszt gwarnacjodawcy)? Czy

    Domagać się możesz nawet noszenia na rękach i gwiazdki z nieba.

    > moge sie domagac natychmiastowego zwrotu pieniedzy (poniewaz komputer
    > potrzebny mi jest do pracy)? Co mam zrobić w przypadku gdy dysk dostanie sie

    Jak wyżej.

    > do serwisu a ja nie chce aby ktos mi przeszukiwał efekty mojej pracy?

    Należało dane trzymać na szyfrowanej partycji.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 12.09.05 18:21 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1