eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwarja dysku twardego na gwarancjiRe: Awarja dysku twardego na gwarancji
  • Data: 2005-09-11 10:56:23
    Temat: Re: Awarja dysku twardego na gwarancji
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:67f8.000002d9.4324063d@newsgate.onet.pl...
    > Witam. Mam dysk twardy na gwarancji, który uległ awarii i bez
    > wątpienia
    > zostanie wymieniony na nowy (albo zwrócone pieniądze), tylko jest
    > jedno
    > ale....co prawda systematycznie archiwizuje dane (co tydzien) to
    > jedak czesc
    > (spora) pracy przepadł. Czy w zwiazku z tym, moge sie domagac, aby
    > mój dysk
    > został poddany przywracaniu danych (oczywiście na koszt
    > gwarnacjodawcy)?

    Domagac mozna sie wszystkiego. Jednak w tym przypadku pozostanie to
    bez wplywu na rzeczywistosc (no chyba ze gwarant wykaze sie naprawde
    wielkim sercem ;-).

    > Czy
    > moge sie domagac natychmiastowego zwrotu pieniedzy (poniewaz
    > komputer
    > potrzebny mi jest do pracy)?

    Jak wyzej.

    > Co mam zrobić w przypadku gdy dysk dostanie sie
    > do serwisu a ja nie chce aby ktos mi przeszukiwał efekty mojej
    > pracy?

    W praktyce jestes bezradny. Moglbys rozhermetyzowac dysk, ale nie
    wiem, czy nie wplynelo by to (jako uszkodzenie mechaniczne) na odmowe
    realizacji gwarancji.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1