  • Date: Thu, 01 Jul 2010 15:53:17 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    <i07ik2$f9e$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <i09hcp$5pe$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <i09m1e$js1$1@news.onet.pl> <duxgbqjr3stm$.lcja4cz11d1m.dlg@40tude.net>
    <i09ptn$au$1@news.onet.pl> <sv66pdma6s2f.1wjoo1mep5izg$.dlg@40tude.net>
    <i0cchp$h1c$1@news.onet.pl> <4c29b9d0$0$19168$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0cfhq$phq$1@news.onet.pl> <2291di4rhcsz$.17yck2csh58xv$.dlg@40tude.net>
    <4...@n...home.net.pl> <1hgtjntjs062y.8yrp25ulkozj$.dlg@40tude.net>
    <i0d1jb$l5o$2@node1.news.atman.pl> <4c2adf39$1@news.home.net.pl>
    <i0euil$vu4$1@node1.news.atman.pl> <4c2b030b$1@news.home.net.pl>
    <i0fro4$4e9$1@node1.news.atman.pl> <4c2ba448$1@news.home.net.pl>
    <i0gd8p$7a2$1@node1.news.atman.pl> <4c2bbc49$1@news.home.net.pl>
    <i0gjo9$826$1@node1.news.atman.pl> <4c2c3962$1@news.home.net.pl>
    <i0hif3$cdn$1@node1.news.atman.pl> <4c2c8af2$1@news.home.net.pl>
    <i0i3di$fdb$1@node1.news.atman.pl>

    RadoslawF pisze:

    > I to jest koniec argumentacji.

    > Czyli jeśli ktoś zabije sąsiada żelazkiem to karać go nie wolno
    > bo żelazko zostało wyprodukowane do czegoś innego ?
    > Nie mam to jak logika.

    > :-)

    Czyli nie masz podstawy.

    > Nie do końca. Policja może ustalić że film został udostępniony

    Zaczynasz kręcić. Pisałeś o wykradzeniu. A teraz nagle wyskakujesz z
    udostępnieniem z mojego prywatnego serwera.

    > z IO twojego lub nie. No ale dla prawdziwego macho tonie problem,
    > zarządasz od kogoś podstawy prawnej i po problemie. :-)

    Wytrzeźwiej, bo zaczynasz pisać wyjątkowo niechlujnie.

    > Uważasz że materiał z monitoringu ma jakość jak ten ze zwykłej kamery ?
    > Chyba jednak ty się kompromitujesz.

    Może mieć taką samą, może mieć lepszą, może mieć gorszą. Wszystko zależy
    od tego, jakiej kamery używasz.

    > Jak już wygrasz sprawę to będziesz mógł mi założyć o próbę wyłudzenia
    > odszkodowania. Powodzenia życzę.

    Wyłudzenia się nie "zakłada". Za to ściga prokurator z urzędu, ignorancie.

    > I będziesz sie upierał że nagrana wnętrze twojego pokoju nie jest
    > wnętrzem twojego pokoju a materiał nagrany z pozycji kamery do
    > monitorowania tego pokoju nie jest materiałem z tej kamery tylko
    > jakiejś innej.

    Wystarczy, że nie będziesz w stanie udowodnić mi, że to ja opublikowałem
    lub doszło do tego przy moim współudziale.

    > Nie robie uników. Pozwanie rządu za takie coś jest kretynizmem
    > który ty wymyśliłeś. Ja pisze o pozwaniu właściciela konkretnego

    Tylko to twój kretynizm.

    > systemu nagrywającego który dopuścił lub nawet sam udostępnił
    > do upublicznienia materiał kompromitujący mnie.

    Bredzisz ponownie. Wykradzenie komuś jakichś danych to nie jest
    upublicznienie tych danych przez okradzionego.

    > Nie pisze bredni, ale powiedział bym że to tobie brak argumentów.

    Trudno argumentować z kimś, kto nie dostrzega absurdów oczywistych dla
    każdego myślącego człowieka.

    Właścicielowi skradziono siekierę, a ty teraz chcesz go ścigać za
    popełnione nią morderstwo, bo jej "nie dopilnował".

    > Bo napisałem niżej, problemy z czytaniem ?

    Nie napisałeś żadnego uzasadnienia.

    > Teoretycznie to mógł to sam zrobić.

    Teoretycznie mógł i zgwałcić. Narzędzie ma.

    > Tak jak ty nie zabezpieczyłeś materiału który nagrałeś w ramach
    > monitoringu. Czyli kara.

    I nadal, mimo tego wyraźnie absurdalnego dla każdego myślącego człowieka
    przykładu ze skradzioną siekierą, nie widzisz, że bredzisz?

    > Oskarż mnie jeszcze o gwałt, mam do tego narzędzie w odróżnieniu
    > od siekiery. :-)

    Cóż, to jest twoja "logika"...

    > Pod warunkiem że monitorowałeś wszystkie pomieszczenia a nie tylko
    > sypialnie. :-)

    Mój dom i moja decyzja, co monitoruję.