    From: "gosmo" <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art. 286 KK - Wyłudzenie?
    Date: Mon, 10 Aug 2009 09:22:14 +0200

    news:h5oh0v$a7l$1@news.onet.pl...
    > Daruj sobie. Ty wiesz, że termin na wypowiedzenie liczy się od dnia
    > poinformowania o zmianie, skoro operator nie poinformował, to termin
    > jeszcze nawet nie zaczął biec. Nie płać kary i tyle.

    Mogę nie płacić, aż znajdę się w krajowym rejestrze długów a mam w planach
    budowę domu i kredyty będą potrzebe. Lub u drzwi pojawi się komornik z
    nalepkami i mi walnie coś na kineskop, jak ja będę wtedy "modę na sukces"
    oglądał przez naklejkę ;) Wolę to wyjaśnić. Nie chcę od razu lecieć do
    prokuratury, chcę tylko w piśmie napisać co o tym myślę wiedząc na czym
    stoję a oni mają mi odpisać, że anulowali. Ot, taka prosta rzecz.

    Aha, jeszcze jedna rzecz, zmiana regulaminu polegała na wprowadzeniu
    dodatkowych opłat (rozmowa z operatorem, płatne bilingi), więc nie była do
    zmiana w kontekście zmiany prawa czy czegoś podobnego. Równie dobrze mogliby
    napisać, że od od przyszłego miesiąca nie płacę 40zł tylko 400zł
    miesięcznie.