  • Data: 2009-08-10 07:25:26
    Temat: Re: Art. 286 KK - Wyłudzenie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gosmo pisze:

    > Mogę nie płacić, aż znajdę się w krajowym rejestrze długów a mam w planach
    > budowę domu i kredyty będą potrzebe. Lub u drzwi pojawi się komornik z

    To wtedy będzie podstawa, aby zgłosić błędne dane w KRS.

    > nalepkami i mi walnie coś na kineskop, jak ja będę wtedy "modę na sukces"
    > oglądał przez naklejkę ;) Wolę to wyjaśnić. Nie chcę od razu lecieć do

    Przed komornikiem będzie sąd.

    > prokuratury, chcę tylko w piśmie napisać co o tym myślę wiedząc na czym
    > stoję a oni mają mi odpisać, że anulowali. Ot, taka prosta rzecz.

    Prokuratura co do zasady nie jest od anulowania długów. Jeśli Ci tak
    bardzo zależy, to pomyśl nad sądem cywilnym i "stwierdzeniem
    nieistnienia zobowiązania".

    > Aha, jeszcze jedna rzecz, zmiana regulaminu polegała na wprowadzeniu
    > dodatkowych opłat (rozmowa z operatorem, płatne bilingi), więc nie była do
    > zmiana w kontekście zmiany prawa czy czegoś podobnego. Równie dobrze mogliby
    > napisać, że od od przyszłego miesiąca nie płacę 40zł tylko 400zł
    > miesięcznie.

    To raczej była zmiana cennika, a nie zmiana regulaminu. Chyba że
    cennik mają zapisany w regulaminie - dziwne.

    Ponadto być może pospieszyłeś się zbytnio z wypowiedzeniem - aby
    zmiana cennika była skuteczna, trzeba poinformować abonenta, a Ciebie
    nie poinformowano, obowiązuje zatem Ciebie stary cennik.

    --
    Liwiusz