  • Data: 2003-10-02 17:01:08
    Temat: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:blhf11$qn6$1@news.onet.pl...

    > Niewolnictwa nie widzę bo ukrywane jest w burdelach.
    > Za to widzę niewolników, takich np. jak Ty.

    Jestem wolnym człowiekiem i robię to na co przyjdzie mi ochota w granicach
    dobrego obyczaju;)
    A że nie przychodzi mi ochota do np.picia jabola w bramie to problemów z
    Policją nie mam. I takich problemów nie ma zdecydowana większość
    społeczeństwa.

    > W normalnym kraju i normalnym życiu policja ma pilnować przestrzegania
    > prawa, a nie czepiać się obywateli, którzy go w ogóle nie naruszają.

    Mnie i innych normalnych ludzi się nie czepiają. Czy to moja wina?

    > A co chwilę słyszę o atakach -

    Bo słuchasz ludzi z marginesu lub innych dewiantów.Zrozum ani ty ani tobie
    podobni nie stanowią większości w naszym (i nie tylko) kraju.
    Co najwyżej możesz na znak protestu użyć broni w stosunku do swojej
    osoby.Ulży ci.

    Leszek