  • Data: 2003-10-02 15:08:17
    Temat: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek rzecze:
    > Głupiś. Gdzie widzisz niewolnictwo w Polsce?

    Niewolnictwa nie widzę bo ukrywane jest w burdelach.
    Za to widzę niewolników, takich np. jak Ty.
    Bez obrazy.

    > Normalni ludzie w Polsce to ja oraz pewnie z 99% społeczeństwa
    > a nie ty Arku oraz ten 1% meneli którym Policja przeszkadza
    > w "normalnym" życiu.

    W normalnym kraju i normalnym życiu policja ma pilnować przestrzegania
    prawa, a nie czepiać się obywateli, którzy go w ogóle nie naruszają.
    A co chwilę słyszę o atakach - bo inaczej się tego nazwać nie daje - policjantów
    na młodych ludzi, których jedyną winą było to, że nie siedzieli w domu.
    Wczoraj sam doświadczyłem agresywnej napastliwości, chamstwa i bezczelności
    policjantów.
    Jeśli Ty uważasz, że policjant ma prawo wyskakiwać z tekstem "Co Ty tu robisz!?
    Przecież mieszkasz gdzie indziej?" do obywatela, z którego podatków dostaje pensej
    to masz przeżarty niewolnictwem mózg do cna.

    > Chyba nie mienisz się normalnym człowiekiem?

    A jednak.

    > To jest kolejny dowód twojej "normalności" ;))))Mogłeś wyciągnąć i strzelić,
    > zdrowa część społeczeństwa jakoś przeżyła by stratę tak wybitnej jednostki;))

    Ano mogłem bo nie miałem żadnych powodów sądzić, że zaatakowali mnie policjanci,
    a nie bandyci. Zrobiłbyś to samo gdyby w nocy z piskiem opon podjechał pod Ciebie
    samochód i wyskoczyło z niego do Ciebie, dwóch kwadratowych typów, którzy dopiero
    potem zreleflektowali się by krzyknąć: Policja!.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek