  • Data: 2003-10-02 19:06:03
    Temat: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek rzecze:
    [..]
    > Mnie i innych normalnych ludzi się nie czepiają. Czy to moja wina?

    Mów za siebie bo innych *normalnych* ludzi jednak się czepiają.

    > Bo słuchasz ludzi z marginesu lub innych dewiantów.

    Nie tylko. Słucham także mediów, a wczoraj doświadczyłem tego na własnej
    skórze. Na dwójkę NORMALNYCH spokojnie siedzących w parku ludzi naskoczyli
    policjanci hamując im wozem przed nosami, a następnie dwóch drabów
    wyskoczyło z wozu jakby chciało nas zaatakować, a potem jeszcze mieli
    pretensje, że nie jesteśmy na swojej ulicy.
    Więc powiedz mi Leszku, czy w normalnym, niepolicyjnym kraju, policja jest
    od straszenia dziewczyn?

    > Zrozum ani ty ani tobie podobni nie stanowią większości w naszym (
    > i nie tylko) kraju.

    Ale przestań sobie roić na mój temat.
    W ogóle nie piję alkocholu, więc daruj sobie głodne gadki.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek