    From: "AW" <p...@a...hotmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Apteki internetowe
    Date: Mon, 2 Dec 2002 23:06:49 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@wrzeszcz.multicon.pl

    > Podział leków dostępnych na i bez recepty nie ma żadnego logicznego
    > uzasadnienia (patrz ibuprom a ibuprofen, naproxen a aleve)
    >
    > Sprzedawanie noży, pił motorowych a nawet cegieł też jest wysoce
    > niebezpieczna i co też wprowadzić recepty?

    Ale np. morfiny, hormonów itp. nie znajdziesz.
    Nie jestem farmaceutą, tylko chemikiem ale wiem że jest całe mnóstwo
    niebezpiecznych leków.

    Ty zaś Kasandro albo jesteś niedoinformowana albo chciałabyś komuś
    zaszkodzić.

    Argument z nożami i siekierami jest dobry dla dzieci, cyjanek potasu np.
    stosowany jest do srebrzenia.

    > A co znaczy: czarny rynek leków?

    To znaczy sprzedaż leków pacjentom, bez wymaganej na nie recepty.