  • Data: 2016-01-04 14:18:04
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:
    > W dniu 04.01.2016 o 13:55, A. Filip pisze:
    [...]
    > Czy ty w ogóle wiesz, kto to był Stalin? Jeśli ja jestem stalinowski
    > to ty jesteś pedofilski skurwysyn!

    Czy to w ogóle pamiętasz "osiągnięcia" faszystów, szczególnie "najskuteczniejszych"
    *niemieckich* faszystów? _W Polsce_ faszysta kojarzy się najbardziej z
    *niemieckim* faszystą, nieprawdaż? Jak _sam wyzywasz publicznie od faszystów_
    to czego się [...] spodziewasz? Braku "analogicznych" _możliwych_ sugestii w
    stosunku do ciebie?

    ,,Życie nie je bajka". ,,Kto wyzwiskami wojuje ten od wyzwisk zginie".

    P.S. Patrz uzasadnienie wyroku "Owsiak v. MatkaKurka" jak używanie "wyzwisk"
    przez Owsiaka obniżyło ochronę prawną jego samego przed "(kontr-)wyzwiskami"
    (wyrok nieprawomocny).

    --
    A. Filip
    Byłoby dłuższe lato, gdyby nie zima. (Przysłowie polskie)