  • Data: 2010-05-18 08:11:51
    Temat: Re: Apel do członków Rotary Club
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najciekawsze, że nie znam wyroku i formalnie wierzyciela. Sekretarki
    sądy mi powiedziały, że akta są u prezesa, a tym czasem dostałem
    wezwanie do usunięcia braków formalnych. Mam podać dane wierzyciela i
    komornika, mimo iż podałem sygnatury akt w skardze. mam również złożyć
    na urzędowym formularzu oświadczenie o stanie rodzinnym, majątkowym i
    dochodach. Dobrze, że nie teściowej. Z opowieści "wiewiórek" wiem, że
    chodzi o właściciela firmy Opel Mieczysława Ligęzę - skarbnika Rotary
    Club Jelenia Góra, który podał mnie kiedyś do sądu za rzekome branie w
    obronę emeryta, któremu nie wypacili pełnego odszkodowana z autocasco
    za szkodę wypadkową. Auto i ubezpieczenie zakupione było u Ligęzy. Ale
    to tylko moje domysły. Ja przebywałem za granicą, a sąd przyklepał
    zaocznie jakieś grzywny. Zakazał żonie odbierać wezwania i
    rozstrzygnął sprawę bez dania mi szansy do obrony. Zastanawiam się
    dlaczego RP Edwardowi Mazurowi nie zrobi wyroku zaocznego. Podobnie
    USA nie prowadzi sprawy i nie wydaje wyroku zaocznego przciwko
    Romanowi Polańskiemu. Widać nasza demokracja jest na wyższym pozimie.
    W moich wyrokach, czy poistanowieniach widnieje ponoć zapis, że w
    razie nieściągalności grzywny mogą zamienić karę na więzienie licząc
    500 zł za dzień. ja chętnie ulżył bym rodzionie i poszedł na państwowy
    wikt, ale obawiam się, że to p7sty zapis. Sąd będzie zwlekał,
    przeciągał, a komornik doliczał odsetki. Za parę lat zlicytują chłupę
    teściowej pewnie...
    I tak wsadzą mnie kiedyś do pudła, choćby za to, że świat pozna
    nazwisko "stalinowskiego" sędziego...

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/prawa_czlowieka_w
    _polsce_136530.html