  • Data: 2010-05-18 08:39:20
    Temat: Re: Apel do członków Rotary Club
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hssbkr$lnu$1@node1.news.atman.pl...
    W dniu 2010-05-17 22:35, Wasz Drogi Bronisław pisze:

    > Otóż to - ostrzeżenie juz wędruje po grupach za tym wesołkiem.

    To jest boukun. Już był chyba karany za internetowe zagrywki, już nie
    raz miał zablokowane konto pocztowe. Na tę grupę wysyłał spam regularnie.
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=boukun
    &aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=

    --
    animka

    Głupia jesteś, to nie jest boukun, gdybyś była choć trochę rozgarnięta, tym
    bardziej zaglądając w cytowany link, to byś wiedziała, że boukun mieszka w
    Świdnicy i nigdy nikomu nie udało się wprowadzić mnie w długi... I nie jestem
    karany...

    boukun