eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie) › Re: Aparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie)
  • Data: 2004-05-04 21:21:09
    Temat: Re: Aparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <c78g22$jr5$5@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Podejrzewam, że proces cywilny jeśli byś nawet go wytoczył, byłby trudny i
    > kosztowny. A wynik niepewny. Ja bym przesłał aparat paczką do
    > przedstawiciela NIKON w Polsce, a jeśli go nie ma, to nawet do producenta
    > informując o tym, co się stało w ich autoryzowanym serwisie. Jeśli nawet

    Ja bym się wstrzymał z odbiorem, bo jak raz odbierze to wtedy już za nic w
    swiecie nie będzie w stanie wykazać że uszkodzenia powstały z winy
    serwisu. Pomysł z Nikonem, owszem, ale najpierw wystosowałbym formalne
    pismo za potw. odbioru wzywajace serwis do przywrócenia stanu wyjściowego.
    Mógłby też skontaktować się z Federacją Konsumentów - może zechcą
    pośredniczyć. Dopiero jak wyczerpie takie "pokojowe" sposoby, to albo sąd
    alb Nikon.
    Z drugiej strony, jeśli to autoryzowany serwis Nikona, to dlaczego ma
    odbierać ten aparat - niech pośle do kwatery głównej opis sytuacji. Skoro
    Nikon zechce coś wyjaśniać to się do owego serwisu tak czy inaczej zwróci.
    Jest szansa że tamci się przestraszą i naprawią co nabroili. A równolegle
    może próbować z wezwaniem i FK.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1