  • Data: 2004-11-08 07:58:16
    Temat: Re: Aneks do umowy o prace , umowa zlecenie?
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Nov 2004 13:04:13 +0100, t...@b...pl wrote:

    >tak , ale mi chodzi o to jak sa traktowane czy jezeli przedluzaja czas trwania
    >umowy na czas okreslony to czy nie sa przypadkiem kolejnymi umowami na czas
    >okreslony? w tym przypadku chodzi o to czy jezeli po aneksowanej umowie na czas

    Powinny być traktowane jako kolejne umowy...

    Art. 25.

    § 1. Zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony jest
    równoznaczne w skutkach prawnych z zawarciem umowy o pracę na czas
    nieokreślony, jeżeli poprzednio strony dwukrotnie zawarły umowę o
    pracę na czas określony na następujące po sobie okresy, o ile przerwa
    między rozwiązaniem poprzedniej a nawiązaniem kolejnej umowy o pracę
    nie przekroczyła 1 miesiąca.

    § 2. Uzgodnienie między stronami w trakcie trwania umowy o pracę na
    czas określony dłuższego okresu wykonywania pracy na podstawie tej
    umowy uważa się za zawarcie, od dnia następującego po jej rozwiązaniu,
    kolejnej umowy o pracę na czas określony w rozumieniu § 1.

    § 3. Przepis § 1 nie dotyczy umów o pracę na czas określony zawartych:

    1) w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej
    nieobecności w pracy,

    2) w celu wykonywania pracy o charakterze dorywczym lub sezonowym albo
    zadań realizowanych cyklicznie.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski