  • Data: 2013-08-24 13:29:19
    Temat: Re: Allegro i piksel_sklep
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1308241301580.3548@quad

    > Możesz przeszukać archiwa - IMO na pewno tak jest
    > w przypadku faktury (a tym samym i rachunku), w przypadku
    > paragonu trzeba by się przyjrzeć słowom w przepisie.
    > Umówiliście się, że paragon prześle wraz z towarem?

    Wyraźnie napisałem, że >>chcę rachunek na osobę
    fizyczną<< -- i piksel_sklep tego nie kwestionuje.
    Napisałem, co chcę mieć i podałem (rzecz jasna?)
    dane osoby, na którą ów rachunek miał być wystawiony.

    Piksle_sklep nie kwestionuje tego, że nie ja nie
    zawiniłem, co nawet kwituje słowami:

    W takim razie musimy przeprosić za niedopatrzenie.

    Do tego momentu współpraca wygląda nieźle.

    > Nie, do reszty się NIE wtykam, ale owszem, rachunek
    > lub fakturę sprzedawca ma obowiązek *wystawić* oraz
    > IMO można domniemać że ma obowiązek *wydać*, ale
    > na pewno nie jest jego obowiązkiem ganianie
    > z tym rachunkiem za kupującym oraz wysyłanie
    > go na własny koszt - poza wyjątkiem, który
    > dotyczy telekomunikacji.

    Czyli wystawia rachunek i zatrzymuje ten rachunek sobie?
    Dobrze czujesz się?

    Na szczęście piksle_sklep i ten problem rozstrzyga: ;)

    Abyśmy mogli wystawić rachunek / fakture musimy mieć
    u siebie oryginalny paragon który możemy prze fakturować

    Skoro wg Ciebie nie musiał wysyłać paragonu a musi go
    mieć, aby wystawić rachunek imienny i musi ten rachunek
    imienny wystawić, w jakim celu pozbył się paragonu?

    Co innego, gdyby musiał.

    -=-

    A może wg Ciebie sprzedawca nie musi nawet wydać mi zakupionego towaru?
    Wystarczy, że przyjmie zapłatę? Mam nadzieję, że jednak nie reprezentujesz
    takiego stanowiska, choć pewności nie mam.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'