  • Data: 2007-06-18 21:18:04
    Temat: Re: Allegro i nieszczesliwa sprzedaz.
    Od: "GooRe" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:op.tt4vc0d2895wyf@wu4ry9wqw4gwv8p.telgam.pl...
    > owszem jest, przeczytac jeszcze raz art 545 § 2.
    > dla poczty i dla kuriera sa rozne procedury badania przesylki.
    > jezeli sie nie umawiales wczesniej na sprawdzenie przy odbiorze to
    > poczta nie odpowiada za wady powstale podczas tranportu. natomiast dla
    > kurieria sprawdzenie towaru to normalka - rowniez przed nadaniem.
    > poczta za sprawdzenie towaru przed wydaniem, pobiera dodatkowe pieniadze
    > osobiscie sie dziwie, ze ktos placi prze obejrzeniem ale sie zdazaja.
    > bowiem najzdrowsza regula allegro jest - "za pobraniem"
    > notabene mozna linka dodanej aukcji
> [...]

    Witam.

    Przeczytalwm 545 § 2 i nie znalazlem roznicy ;-).
    Paczke pocztowa mozna zawsze sprawdzic (komisyjnie).
    Coz z tego, bo jak sobie wyobrazic np sprawdzenie komputera,
    TV LCD czy notebooka na poczcie ?
    To samo tyczy sie kuriera.
    Kurier bedzie stal i czekal, az przeprowadzimy potrzebne nam testy ?
    Zreszta jak to ma wygladac w praktyce ?
    Poczta i f. kurierskie muialy by miec rzeczoznawcow,
    ktorzy sprawdzali by np sprzet elektroniczny przed pakowaniem.
    A co ze sprzetem zapakowanym ?
    Czy przewoznik bierze jakakolwiek odpowiedzialnosc za uszkodzenia
    powstale w transporcie nie ogladajac i weryfikujac
    stanu wysylanego przedmiotu ?
    Chyba jednak nie.

    Co do platnosci to zawsze wysylam po otrzymaniu wplaty z gory.
    Niby co zmienia pobranie ?
    Od siebie daje 100 % wiarygodnosci, a ze czasem jest jak jest ...
    Samo zycie, dlatego szukam rozwiazania dla tej i ewentualnie przyszlych
    podobnych spraw.

    Tu link:
    pozdraiwam
    GooRe.