  • Data: 2007-06-19 00:48:29
    Temat: Re: Allegro i nieszczesliwa sprzedaz.
    Od: "GooRe" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:oljjk4-9c7.ln1@ziutka.router...

    > MZ duży błąd.

    Dlaczego tak uwazasz ?
    Nabywca sie zgodzil, a szansa byla wiec czemu nie ?

    > Uważam, że praktycznie żadne tym bardziej, że z tego co widzę raczej
    > jesteś przedsiębiorca. Na przyszłość plombować i zadabać aby fakt
    > wcześniejszego zaplombowania dało się udowodnić.

    Nie prowadze dzialalnosci, jezeli o to chodzi.
    I tu kolejna abstrakcja, bo niby jak mam udowodnic,
    ze plomby zostaly zerwane u nabywcy ?
    Nabywca zawsze moze powiedziec, ze jak odsylal byly nienaruszone.

    Paranoja, paradoks ?

    Sprowadza sie to do tego, ze lepiej nie przyjmowac ewentualnego zwrotu.
    Wyslane, to traktowac sprawe jako zamknieta.
    Niech sie martwi nabywca, w razie reklamacji przyjac
    odwrotna pozycje do tej sytuacji.
    Tak jak ja nie moge nic udowodnic to kupujacy tez tego nie zrobi.

    Smutne, ale takie czasy nastaly,
    wiec trzeba sie chyba dostosowac, by nie zostac sponsorem.

    pozdrawiam
    GooRe.