    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - czy to jest legalne?
    Date: Fri, 23 Oct 2009 17:36:24 +0200

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 02:52:13 +0100, pmlb napisał(a):

    > A co cie to tak boli?
    > Sprzedawca chce uniknac kosztow
    O, a ja miałem przypadek gdy nabywca
    chcąc uniknąć niepotrzebnych kosztów nabył
    bez mojej wiedzy rower z piwnicy, w celu
    uniknięcia kosztów nabycia klucza kłódkę otworzył łomem.

    Słyszałem też, że dobym sposobem unikania kosztów podróży jes niekupowanie
    biletów. Świetne pomysły, masz rację.

    > To nie moja aukcja
    Nie omeszkaj poinformować o swoich
    > Na pewno od allegro dostaniesz medal za ujawnienie przekretu:)))
    No, ktoś tu kogoś oszukuje.

    --
    pozdro
    poreba