  • Data: 2004-09-26 10:33:23
    Temat: Re: Alimenty - wystąpienie pelnoletniej osoby.
    Od: Richat <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nasz kolega Alo nabazgrał:

    > Mieszkam z matką, ojciec płaci zasądzone alimenty od kilkunastu lat.
    > Kwota 400zl aktualnie. Matka daje na lody i kino:)
    > Wyprowadzam sie na studia, wynajmuje mieszkanie lub cos takiego.
    > Koszt u3mania wzrasta powiedzmy do 1000zl i w tym momencie
    > rodzice nie zgadzają sie i matka postanawia nie dawac na lody i kino
    > a ojciec alimenty.
    >
    > Co w tym wypadku zrobic?
    > Do tego czasu matka o3mywala pieniadze na konto.
    > Jestem osobą poizej 24 roku zycia.

    no to im powiedz ze pojdziesz do sady i tak dostaniesz to co chcesz,
    jezeli sie uczysz to musza ci dawac, a ona dostawala alimenty od ojca na
    utrzymanie ciebie, a nie na twoje lody, ale teraz masz okazje sam sie
    wykazac w utrzymaniu siebie :), tylko nie licz na jakies krocie, ojciec
    to bedzie dawal min tego co dawal do tej pory, a matka to zalezy ile
    przysadzi sad.

    --
    Pozdr.Richat
    oklejona White Fela 1.3 Mpi + LPG