  • Data: 2005-03-12 19:57:44
    Temat: Re: Alimenty-pytanie
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Michał" <m...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:6fdb.000010aa.4232e704@newsgate.onet.pl

    > [.....................]
    > Czy w takiej sytuacji moja była żona jest niejako zobowiązana
    > przeznaczyć na koszty utrzymania dziecka taką sama kwotę jak ja?

    Niekoniecznie.

    > Czy fundując dziecku wyjazd na wakacje mam prawo koszty tego wyjazdu
    > odjąć od alimentów?
    > [.......................]

    Nie możesz. Wszystko (pieniądze, prezenty) co
    dasz_podarujesz dziecku ponad zasądzoną
    kwotę alimentów będzie_jest traktowane jako
    prezent, a tego nikt Ci nie zabrania. ;-)
    Licz się jednak z tym, że "przy okazji" była
    żona wytknie tę Twoją rozrzutność przed
    Sądem. Okazją tą będzie sprawa o podwyższenie
    alimentów. Takie jest życie.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Tego dnia pełniłem służbę patrolową razem z sierżantem, w pewnym