    From: "Maciek P." <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty po raz n-ty :-)
    Date: Fri, 2 Aug 2002 23:52:12 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@pb49.opole.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:aie0m8$jlm$1@news.tpi.pl...

    > Widocznie był dosc dorosly zeby zalozyc rodzinę ale nie dosc dorosly zeby
    > odciąć sie od alimentacyjnego cycka:-))
    >
    > HaNkA UbAWiOnA

    Po pierwsze chodzi o moją dziewczynę której to ojciec płaci alimenty.
    Ponieważ jest to kawal ch..ja niech płaci jak najdłużej - i tak już dość
    złego narobił więc niech płaci.
    Po drugie pytanie było raczej dość konkretne więc proszę w kolejnych postach
    bez żadnych personalnych "przytyków".
    Jak ktoś nie ma takich problemów to może być ubawiony - pozdrawiam HaNkĘ ;-)
    Mi i mojej dziewczynie do śmiechu nie jest, a sprawa w tej postaci jak
    napisałem będzie aktualna dopierop po naszym ślubie.
    Pozdrawiam wszystkich
    Maciek