  • Data: 2002-08-04 10:46:49
    Temat: Re: Alimenty po raz n-ty :-)
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek P. <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A tak z innej beczki to jak wygląda możliwość zażądania przez niego aby to
    > córka płaciła mu alimenty (np. gdy będzie już stary..)?
    >
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    No własnie, a nie przyszło ci do głowy, ze nawet jeśli uda sie wam ten numer
    z alimentami (paskudny numer, a wiem co mówię bo też mam takiego tatusia
    tylko, że zamiast płakać i pozywać to po prostu nie chce mieć z nim do
    czynienia, w zadnej formie) to za pare krótkich lat taki wkurzony tatus może
    w rewanżu zażyczyc sobie alimentów od córki? I gdybym to ja była sędzią, to
    po usłyszeniu, ze ta córeczka juz jako mężatka doiła tatusia, z wielką chęcią
    bym takie alimenty, dozywotnio przyznała.
    Więc zastanówcie sie, czy warto, bo jeśli tatuś dożyje setki to kiepsko sie
    wam to opłaci....
    pozdr. Ewa.