  • Data: 2002-08-04 07:56:49
    Temat: Odp: Alimenty po raz n-ty :-)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aiik0c$f27$...@n...tpi.pl...
    > Jeśli sie uczy (studia dzienne) i ma mniej niz 26 lat to tylko sąd może
    znieść obowiązek alimentacyjny.
    > W przypadku posiadania męża sytuacja się nieco zmienia bo to mąż może już
    mieć tak dużą wypłatę
    > że jest wstanie zapewnić jej środki utrzymania i WYCHOWANIA.

    ble ble nigdzie w k.r.o nie ma określonego wieku...zgadza się,że tylko sąd
    uchyla obowiązek alimentacyjny...w przypadku posiadania męża/ można tak?
    posiadać jak rzecz? :-) chyba można...nie ma tu nic do rzeczy duża
    wypłata...eh :-)

    > Popieram, a przytyki swiadczą tylko o ich autorach (niezbyt dobrze
    świadczą :)
    Szczera dyskusja nie może być przytykiem :P no ale cóż...prawda niekiedy
    boli...i traktuje się ją jak atak na osobe...

    > Jeśli dzieci nigdy nie będą zdolne się same utrzymać (kalectwo, choroba)
    to owszem dożywotnio.

    zainteresowany nic na ten temat nie napisał...więc domniemywa sie,że ma
    zdrową narzeczoną...

    > Kategoryczne podejście jest charekterystyczne dla osób w trudnej sytuacji,
    > czyszby ciąża HaNi i jej kłopoty z mężem stawiały Ją w trudnej sytuacji ?

    a to powyższe i również niezbyt dobrze świadczy o Panu ...czyżby nienawiść
    Panem kierowała bo ktoś się Panu przez przypadek zwierzył w sieci?

    > Moja drobna refleksja: jaki procent ludzi po 30 jest _w pełni_
    przygotowana
    > do dorosłego życia ?

    To kwestia osobowości jak podchodzi do życia...czy ciągle liczy na osoby
    trzecie...wielu ludzi stara sie wszelkimi siłami sie usamodzielnić...a nie
    liczy na drapane :P

    > Bla bla bla.
    > Na tym polega prawo, że człowiek ma prawo (i obowiązek moralny) najlepiej
    się wykształcić
    > jak to możliwe (z jego zdolnościami).

    ble ble ble tzn.? ,że nieudolniaków można utrzymywać dożywotnio?

    > Oboje rodziców mają 'obowiązek alimentacyjny' to chyba jasne :)

    :P dla zainteresowanego nie było to jasne :P:P:P

    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale dopiero dzieci pełno letnie są
    wmiare samodzielnie

    :-) dobre sobie :-)) a jak myślisz? może nie wiem :-))) nie zmienia to
    jednak faktu,że nie wiem co chciałeś mi tym postem udowodnić :P:P:P

    > zadbać o swoje prawa (wzgledem rodziców też)

    oj pieprzymy Panie kolego ...

    > Alimenty działają w obie strony, a więc możliwość taka oczywiście
    istnieje.

    :-) tak zgadzam się masz całkowitą racje...

    > Z pozdrowieniami, Tomek

    Z cieplutkimi pozdrowieniami Sandra