  • Data: 2002-08-06 16:05:36
    Temat: Re: Alimenty po raz n-ty :-)
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prawem rządzą fakty,dowody, paragrafy emocje sędzia zostawia w domu...
    >
    > Sandra
    >
    > Sądową praktykę to ja znam tylko z powieści Grishama, więc nie bijcie
    proszę za naiwność, ale z tymi sędziami to mam wątpliwości. Jeśli liczą się
    tylko te, jak im tam, paragrafy to po cholerę sędzia? Nie byłby lepszy dobrze
    zaprogramowany komputer? Wrzucamy dane o przestępstwie i wyskakuje werdykt -
    obiektywny, sprawiedliwy, bez podejrzeń o korupcję...
    Czy przypadkiem do wydania sprawiedliwego wyroku nie jest potrzebna ta
    odrobina ludzkich emocji, zmysł ładu moralnego czy jakby to inaczej nazwać..?
    pozdr. Ewa.