  • Data: 2005-12-15 14:31:00
    Temat: Re: Alimenty na teścia???
    Od: "Fil" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomości
    news:dnrll4$25q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No, ale to chyba nie oznacza, że ja nie mogę płacić. Bo skoro moja żona
    > nie otrzymuje wynagrodzenia to artykuł 132 ma zastosowanie. I może taki
    > obowiązek wystąpić. Jedynym wyjściem jest rozdzielność majątkowa?
    >
    > Pozdrawiam
    > Przemek

    Patrz na kontekst. Art. 132 musisz rozpatrzyc w zwiazku z art. 128 i 129
    KRO. Nie ma Cie tam. Po drugie domaganie sie alimentow od osoby, ktora
    rowniez znajduje sie w niedostatku byloby sprzeczne z zasadami wspolzycia
    spolecznego, co w konsekwencji mogloby doprowadzic do oddalenia powodztwa o
    alimenty.

    Pozdr.,

    F.