  • Data: 2009-09-19 14:18:14
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a) w <h92mhc$4ms$2@news.dialog.net.pl> :

    > My się popatrzmy na nasz grajdoł euoropejski. I nie wszystko co cudze jest
    > dobre, a nawet jak jest to wcale nie znaczy, że i u nas dobrze zadziała.
    Owszem, ale coś jednak musimy wybrać. I na dodatek trzeba do zrobić drogą
    ewolucji. Nie ma opcji zerowej typu wszyscy do dzis nie mają nic.. a od
    jutra budujemy nowy system.

    > Nie wiem czemu, ale jakoś dziwnie nie pałam chęcią zostania napadniętym i
    > obrabowanym (a może i zabitym) przez hordę bezdomnych, głodnych idiotów,
    > którzy przez 30 lat odkładali na dobrowolną emeryturę a potem się okazało,
    > że ich towarzystwo to kolejna piramidka Madoffa.
    Generalnie piramidki tego typu to raczej w USA są możliwe, a nie w Europie.
    Poza tym ubezpieczenie na poziomie podstawowym lub podstawowym+ albo
    podstawowym+extra nie musi być realizowane za pomocą firm-krzaków. I wcale
    mi nie chodziło o fundusze typu wpłać tysiąc a my dzięki naszym specom
    zrobimy z tego 10 000 za dwa lata. Dlatego też kontrola państwa musi być.

    --
    Maciek