  • Data: 2009-09-19 14:01:25
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 01:09, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Będziesz łożył na to by dzieci tego debila chciały się potem opiekować
    > także Tobą.
    > No chyba, że zakładasz, że zanim się zestarzejesz to już będą roboty,
    > co wszystko przy Tobie i dla Ciebie zrobią?

    > Uważasz, że jak ktoś chce dziecko to jest debilem co nie umie używać
    > antykoncepcji?
    >
    > Dzieci utrzymają ich rodzice jeśli nie będą musieli tyle łożyć na starców.
    >
    > Arek
    >
    > --http://www.arnoldbuzdygan.com

    a mze lepiej placic 4 tysiace na wlasnorecznie wybrany fundusz
    emerytalny? Na prywatne jak i panstwowe? Do wyboru.
    Jakos placac za prywatne ubezpieczenie zdrowotne place mniej niz
    zabiera mi zus za swoje "zdrowotne" a opieka mam, szybsza,
    sprawniejsza i dziwnie wydajniejsza.

    Firmy prywatne (jakimi sa prywante fimry ubezpieczeniow) placa
    podatki.Z tych podatkow mozna lozyc na tych nielicznych ktorzy wybiora
    lozenie na panstwowa opieke i rzadu nie bedzie na nich stac.