  • Data: 2010-09-13 14:25:50
    Temat: Re: Adres IP
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-09-13 16:14, Użytkownik szerszen napisał:

    > i co z tego, ale jak nie masz twarzy, czyli jednoznaczej identyfikacji,
    > nadal nie wiesz kto siedzial za kolkiem, nadal nie ustalisz tozsamosci
    >
    > ile razy mam ci to napisac, watek jest o ustalaniu tozsamosci, a nie
    > zarabianiu na mandatach

    Ile byś nie napisał to przyponę twoje własne słowa "aby byl przychod,
    to musi byc zdjecie".
    W przypadku kiedy ktoś przyjmuje mandat za przekroczenie udowodnione
    fotką oznacza że przyznaje się że to on widnieje na fotce.
    Chcesz mi udowodnić że jest inaczej ?
    A o tym że metoda ta nie gwarantuje wykrycia/rozpoznania 100%
    sprawców to sam napisałem. W przypadku namierzeniu po IP będzie
    podobnie, większość przyzna się że to ona siedziała przed
    komputerem.