  • Data: 2010-09-13 10:12:42
    Temat: Re: Adres IP
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 11:32:12 +0200, szerszen napisał(a):

    > rownie dorze mozesz pojsc pod dowolny adres i tez tam znajdziesz
    > jakiegos abonenta z danymi osobowymi

    Po pierwsze codziennie mijam różnych ludzi na chodnikach i nie oznacza
    to, że mam dostęp do ich danych osobowych. Zatem stając na klatce
    schodowej w bloku też nie mam dostępu do tych danych.

    Po drugie nie chodzi o "jakiegoś", lecz o właściciela/administratora/
    whatever jakiegoś konkretnego serwera. Dla zobrazowania (wybaczcie
    trywialność opisu, ale ja naprawdę nietechniczny jestem):

    - przypuśćmy, że mam swój serwer, któremu na imię rudak.org,
    - przypuśćmy, że serwer ten na zewnątrz przedstawia się jakimś IPkiem
    (niech będzie 1.2.3.4.),
    - przypuśćmy, że po tym IPku, via Who.is, docieram do danych abonenta
    domeny rudak.org

    Nie mam racji?

    --
    :-) Olgierd