    From: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Date: Fri, 26 Nov 2004 21:35:34 +0100

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:co7vb3$bbl$6@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Edek, że uniknęły, to widziałem. Ale uniknęły jednocześnie z 5
    > serwerów. Z mojej wiedzy wynika, ze nie istnieje taki administrator,
    > który mógł by usunąć te posty z 5 serwerów jednocześnie.

    chech,, ten mechanizm jest banalnie prosty i powtarza się nie tylko
    na newsach ale także na moderowanych grupach czy Forum'ach
    (dla przykładu Mensa.pl czy matematyka.pl)
    ktoś kiedyś zapytał atakujących mnie personalnie oszołomów:
    co takiego robi ksRobak czego nie robią inni grupowicze? hehe
    właśnie
    a przecież Forum Mensa.org.pl zostało zamknięte po moich
    występach natomiast matematyka.pl usunęła wszystkie moje posty
    choć merytorycznie były całkowicie poprawne i nowatorskie.
    (kopie oczywiście posiadam - to jest dokument)
    Tu na newsach kilku pieniaczy o skłonnościach dyktatorskich
    rozsyła na mnie donosy do ABUSE i konsekwentnie (po znajomości
    zapewne bo są adminami) uzyskuje swój zamierzony CEL a więc
    odcięcie mnie od poszczególnych serwerów.
    Najpierw news.gazeta.pl (!) a później tpi itd.
    Główny zarzut to FAKT, że crosspostowałem część postów
    równocześnie na 3 grupy SCI a także ten, że NIE usuwałem
    podpisów z pod cytowanych fragmentów tekstów;
    i nikogo nie interesowało, że jeśli crosspostowałem na przykład
    post w którym poruszałem tematykę CZASU to jest to pojęcie
    równocześnie występujące w filozofii i fizyce a matematyka
    dostarcza narzędzi do pomiaru CZASU. Moje crossposty
    były uzasadnione(!) i gdyby ta technika była ZBRODNIĄ(!)
    to przecież nie funkcjonowała by na światowych grupach
    dyskusyjnych (sic!). Wycinanie podpisów to także oczywista
    GŁUPOTA odmóżdżająca czytelników - gdy na grupach SCI
    czyta się teksty niewiadomego autorstwa bo jakiś magik
    zażyczył sobie by usuwać autoryzację!!!
    Powoływanie się na netykietę która nie wiadomo przez kogo
    i po co - została narzucona POLSKIM newsom - to szczyt
    bezczelności.
    Jak widzisz "ANKIETA - cenzura na newsach" odniosła oczekiwany
    skutek. Blokada po nazwisku została zdjęta. Kto ją założył i jak
    oraz FAKT istnienia blokady po adresie IP - to temat oddzielnych
    rozważań podobnie jak oddzielnym rozważaniem jest
    stworzenie OFICJALNEJ NETYKIETY a nie jakiejś Mini-netykiety
    która jest sprzeczna z prawem i zdrowym rozsądkiem.
    Takie rzeczy mogą robić prawnicy z SCI jeśli tylko zechcą. :-)
    Edward Robak