    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALLEGRo - po raz drugi...
    Date: Wed, 21 Feb 2007 10:18:27 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 21.02.2007 Mav <e...@g...pl> napisał/a:
    > Podejrzewam, ze to jest tylko "naciagacz", bo kazdy normalny czlowiek by
    > sie zgodzil na anulowanie aukcji (przy zalozeniu zwrotu prowizji itp.).
    > Dodatkowo ten niby prawnik - kto ma przy sobie prawnika rece do gory -
    > kolega zwykly ktory tylko mial postraszyc - takie jest moje zdanie.

    Nie wiem kto to ten każdy normalny człowiek, ale dla mnie skrajnie
    nienormalne jest nazywać kogoś naciągaczem bo ktoś inny nie dopilnował
    swojego dziecka. Podejrzewam, że całe stada normalnych ludzi wkrótce będą
    się tłumaczyć, ze to ich dzieci coś tam wylicytowały, wydzwoniły itd itp.
    Owszem, zdarza się, ale wtedy jak nie da się osiągnąć porozumienia to
    trzeba ponieść tego konsekwencje a nie zwalać winę na drugą stronę.

    --
    Marcin