  • Data: 2007-02-21 02:50:48
    Temat: Re: ALLEGRo - po raz drugi...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mav wrote:

    > A wlasnie ten goscio (sprzedajacy) probuje to wykorzystywac i straszy
    > sadem. Ja bym sie specjalnie nie bał, tylko najpierw sprobowal zalatwic
    > cos na pismie, tzn zlozyc sprzedawcy oferte zadoscuczynienia przy
    > swiadkach albo na pismie, dzieki temu przy ewentualnej rozprawie bedzie
    > argument ze chciala sie dogadac (zawsze to moze pomoc w oddaleniu
    > powodztwa), a potem liczyc na to ze sad przyjmie tlumaczenie za zasadne.

    IMHO zła porada, bo to już jest pewnie przyznanie się do poczuwania się
    do "winy". (czepliwym zwracam uwagę na cudzysłów ;)

    JEŚLI faktycznie umowę zawarło odpowiednio małoletnie dziecko - i da się
    to ewentualnie jakoś udowodnić (np. posiadaczka "konta" była wtedy w
    pracy,a przy komputerze szalało potomstwo; bo w sumie nie wiem, jak w
    takiej sprawie może wyglądać sprawa zeznań tegoż dziecka).