  • Data: 2011-08-17 13:30:13
    Temat: Re: ALKOHOLE 24h jakiś przepis?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Twat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j2gfcb$bsr$1@inews.gazeta.pl...

    > wódopoje otwierają na osiedlach bez żadnych ograniczeń co 100m wódka 24h,
    > zanim państwo się zorientuje w problemie minie ~30 lat, jestem za
    > szwedzkim rozwiązaniem tj 1-2 sklepy z alkoholem na całe miasto

    Gdy bedziemy juz mieli takie PKB jak Szwecja, to kto wie, kto wie...
    Poki co - zapamietaj sobie - im wiecej narodu chleje, tym dla wladzy lepiej.
    Hitler w GG prohibicji nie wprowadzal, wiedzial co robi.
    Tak wiec na wsparcie wladzy nie licz - nie bedzie podcinac galezi, na ktorej
    siedzi.

    Pozdrawiam
    SDD