  • Data: 2011-08-17 13:44:29
    Temat: Re: ALKOHOLE 24h jakiś przepis?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (17.08.2011 15:22), Twat wrote:
    [...]
    > wódopoje otwierają na osiedlach bez żadnych ograniczeń co 100m wódka
    > 24h, zanim państwo się zorientuje w problemie minie ~30 lat, jestem za
    > szwedzkim rozwiązaniem tj 1-2 sklepy z alkoholem na całe miasto

    Gorzej jak to akurat Tobie się trafi ten 1-2 sklep :).

    > pytam jak to jest od strony prawnej czy jest jakaś szansa na
    > OGRANICZENIE GODZIN PRACY, URZĄD MIASTA napisał że nie może wpływać na
    > godziny pracy bo to reguluje sobie przedsiębiorca, czy naprawdę mamy
    > takie debilne przepisy że można sobie otworzyć uciążliwy lokal w środku
    > sypialni jaką jest osiedle na terenie miasta a miasto nie ma na to
    > wpływu???

    Na pewno kilkanaście lat temu, godziny sprzedaży alkoholi były
    regulowane. W niegdyś moim mieście sklep sprzedawał alkohol tylko do 24,
    potem stawał się zwykłym spożywczym, zaś w Zakopanem na Krupówkach nie
    udało mi się kupić piwa, bo było 5 po 22 i "sorry, ale boimy się stracić
    koncesję, a tą mamy tylko do 22".

    Więc albo coś się zmieniło, albo UM ściemnia.

    p. m.