  • Data: 2011-08-17 13:22:36
    Temat: Re: ALKOHOLE 24h jakiś przepis?
    Od: Twat <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiem, widziałem ten reportaż :)

    zazwyczaj taki sklep przeszkadza tylko kilku najbliższym sąsiadom,
    pamiętam reportaż o tym jak facet się spalił bo miał klub przed oknem
    który hałasował przez pół nocy a pisma na policję i UM nic nie dawały
    (odbijanka), u mnie jest podobnie

    wiadomo: zakaz picia w miejscu publicznym i w pobliżu sklepu to fikcja,
    podobnie ze sprzedażą osobom pod wpływem, nie mam zamiaru nikogo wysyłać
    na odwyk wręcz przeciwnie im więcej głupiego narodu się zachleje na
    śmierć tym lepiej

    problem w tym że kupowałem mieszkanie jak w tym lokalu był sklep
    spożywczy który zlikwidowano i otwarto sklep 24h wódka

    wartość mojego mieszkania spadła, uciążliwość jest POTĘŻNA bez
    porównania z czasów kiedy nie było tego sklepu, sklep ściąga klientów
    daleko spoza rejonu, jedyna budka otwarta we wszelkie święta, wstajesz
    widzisz sikające zapijaczone mordy, idziesz spać widzisz to samo, w nocy
    to samo, ale widok to pryszcz w porównaniu do hałasujących samochodów i
    grupek rozpitych osobników w przedziale wiekowym ~13-80, sprzedaż
    mieszkania nie wchodzi w grę

    wódopoje otwierają na osiedlach bez żadnych ograniczeń co 100m wódka
    24h, zanim państwo się zorientuje w problemie minie ~30 lat, jestem za
    szwedzkim rozwiązaniem tj 1-2 sklepy z alkoholem na całe miasto

    pytam jak to jest od strony prawnej czy jest jakaś szansa na
    OGRANICZENIE GODZIN PRACY, URZĄD MIASTA napisał że nie może wpływać na
    godziny pracy bo to reguluje sobie przedsiębiorca, czy naprawdę mamy
    takie debilne przepisy że można sobie otworzyć uciążliwy lokal w środku
    sypialni jaką jest osiedle na terenie miasta a miasto nie ma na to wpływu???