    From: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALIMENTY-co ja mam zrobić?PROKURATURA?
    Date: 6 Feb 2005 02:20:04 GMT
    Sender: m...@o...pl@plug.atn.pl

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik zrozpaczona pisze:

    > Lokal jest w
    > pełni jego własnością. Nie ma żadnych przeszkód żeby do niego dotrzeć. Niestety
    > komornik który "zajmuje się" sprawą naszych alimentów jest jedynym komornikiem
    > w rejonie w którym ojciec mieszka (jakieś 300 km od Warszawy), a lokal jest w
    > warszawie. Komornik jest dość niekompetentny, sama musze ustalać ojca nr. kont-
    > spodziewam się że nawet nie wpadł na pomysł ustalic do końca sprawe tej
    > nieruchomości, choć było to już omawiane. Nie mogę zmienić komornika, bo jest
    > to jedyny komornik który może prowadzić ta sprawę.
    Egzekucję z nieruchomości położonej w W-wie będzie prowadził komornik
    właściwego rewiru z W-wy. Poproś o wydanie drugiego tytułu wykonawczego,
    w celu prowadzenia egzekucji w W-wie.

    > Mam wszystkie dokumenty odnośnie Lokalu, jakies wpisy hipoteczne etc. Zaległe
    > alimenty juz raz udało mi się ściągnąć w wysokości 7tys zł, ale to było ok
    > półtora roku temu, teraz znów narósł dług w wysokości 9 tys. zl.
    Alimenty mająpierwszeństwo w zaspokajaniu się z sumy uzyskanej ze
    sprzedaży nieruchomości przed obciążeniami hipotecznymi. Ale przy tak
    małej kwocie...

    Postrasz go prawnikami. Zagróź, że przekażesz sprawę do prowadzenia
    prawnikom. Przekaż sprawę jakiejś kancelarii. Pobierze ona góra kilka tys.
    zł. kosztów zastępstwa, co zwiększy należność z tyt. alimentów.
    Może się tego przestraszy.

    Skoro wynajmuje nieruchomość to komornik może dokonać zajęcia
    wierzytelności z tego tyt.