  • Data: 2007-10-25 19:02:32
    Temat: Re: ABW legalizacja podsłuchow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ffq040$kbu$1@inews.gazeta.pl...

    > a mzoe chcial oddac policji?

    Kodeks postępowania karnego nakłada na funkcjonariusza publicznego, który w
    związku z pełnieniem funkcji dowiedział się o przestępstwie obowiązek
    niezwłocznego zabezpieczenia dowodów i powiadomienia organów ścigania.
    Podgląd na pokój pozwala na obiektywną ocenę przez sąd co tam faktycznie
    zaszło. Oczywiście, funkcjonariusz, który przyjął łapówkę może przyjąć
    linię obrony, że pieniądze mu wręczone starał się zabezpieczyć dla potrzeb
    organów ścigania poprzez ich włożenie do portfela, tym nie mniej nie wiem,
    czy zdoła o tym przekonać sąd.

    > Ale może być przykładowo
    > mocno naciagane.

    Przy mniejszych kwotach wcale nie. Widziałem już sprawców zjadających
    dowody rzeczowe albo robiących z nimi różne inne dziwne rzeczy.